یک لحظه با او

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

هیچ نیرو و حرکتی نیست مگر به وسیله ی خدای والا و بزرگ

سالهاست وقتی دلم می گیرد سجاده ام را پهن می کنم رو به تو و از پنجره

زل می زنم به آسمان آبی و بیصدا اشک می ریزم.خدایا ! این بار یادم بده قلبم را

سجاده کنم رو به تو و زل بزنم به صبر تو و آرام زیر لب تکرار کنم(استعینوا به صبر و صلاه)

خدایا ! این بار سجاده ام را کلاس درسم کن و یادم بده روزهایی که هوای دلم مثل امروز ابریست

چطور با یاد تو آسمان دلم را آفتابی کنم؟!

خدایا یادم بده وقتی دلم از زمین و زمان می گیرد و همه ی عالم را مقابل خود می بینم

چطور از مکر زمانه و آدمهایش نترسم و تو را در یاری بنده ی مومنت مکارترین مکاران بدانم...

خدایا ! به من بیاموز که چطور در سخت ترین شرایط آنگاه که من چیزی را با همه ی وجود

می خواهم و تو حاجت روایی ام را به مصلحت نمیدانی از مهربانی و رحمتت نا امید نشوم

و همچنان عاشقت بمانم...

خدایا !یادم بده در نا امیدی مطلق لبخند زدن را...

خدایا یادم بده در دلشکستگی و رنجش بخشندگی را...

خدایا یادم بده فراموشی را چنان که از یاد ببرم همه ی بدیها را...

خدایا سال نو نزدیک است و مردم خانه هایشان را از غبار پاک می کنند

وقتی که خواستم جایی از گوشه ی زمینت را از غبار پاک کنم

یادم بیاور غبارروبی قلبم را...(مهرنوش صفایی...مجله راز)

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت20:21---20 اسفند 1392
خیلی زیبا بود استفاده کردم

ضمنا بابت اینکه بهم سرزدید خیلی از شما ممنونم
پاسخ:خوشحالم که پسند کردین...من مطالب وبتون و دوست دارم و همیشه استفاده می کنم.


مسعود
ساعت15:11---18 اسفند 1392
خیلی زیبا و مفید!

ثنــای دوست داشتنی
ساعت12:12---18 اسفند 1392
عالی بود مریم جون ممنوووووون
پاسخ:ممنون از حضور گرمتون.


حمید رضا
ساعت9:30---16 اسفند 1392
خداوندا... نیازمندم به تو... به داشتن ات... به توجه ات... به مهربانی ات... نیازمندم به تو و بی نیاز شدن در کنارت... نیازمندم که خط بزنی همه ی نیازمندی هایم را.............*..... درود بر شما و خانم صفایی بزرگوار و این نوشته ی زیباشون و سلیقه ی تحسین برانگیزتون... سرشار امیده... درود...
پاسخ:خیلی خوشحالم که نوشته هام و می پسندید و ابراز لطف می کنید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:خدا,دل, | 13:40 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.